Προβολή στο Ιντερνέτ Πωλήσεις στο μαγαζί;

Όταν αναφερόμαστε σε ηλεκτρονικό επειχειρήν η σκέψη των περισσότερων από εμάς πηγαίνει στα ηλεκτρονικά καταστήματα (eshop) που μετατρέπουν απευθείας τους επισκέπτες του eshop σε πελάτες. Όμως οι έρευνες δείχνουν τον σημαντικότατο ρόλο μίας ιστοσελίδας στις πωλήσεις που γίνονται σε φυσικά καταστήματα (ή γραφεία).

Μία έρευνα του 2007 της εταιρείας Yahoo.com δείχνει ότι για κάθε 1$ που δαπανάται σε διαφήμιση στο Ιντερνέτ οδηγεί σε 6$ σε πωλήσεις στο κατάστημα.

Ιδιαίτερα σημαντική, ακόμα και για μικρές εταιρείες, είναι η τοπική αναζήτηση (local search). Τοπική αναζήτηση ονομάζεται η αναζήτηση (search engines) για προϊόντα ή υπηρεσίες σε τοπικό επίπεδο, πχ ( «παθολόγος ιατρός στην Ξάνθη», «κέντρα διασκέδασης τον Πειραιά», «πολιτικός μηχανικός Ηλιούπολη», «Ελευθεριάδης Ανέστης τοπογράφος»).

Η Web visible and Nielsen παρουσίασε μία έρευνα το 2008 κατά την οποία:

• Τα 74% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί τακτικά το Ιντερνέτ και τις μηχανές αναζήτησης για να βρει πληροφορίες για τοπικές επιχειρήσεις, ενώ το 50% χρησιμοποιεί τον χρυσό οδηγό και το 44% εφημερίδες.

• Το 86% ότι έχουν χρησιμοποιήσει το Ιντερνέτ για να βρουν πληροφορίες για τοπικές επιχειρήσεις μία αύξηση. 15% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

• Το 80% δήλωσε ότι έχουν χρησιμοποιήσει το Ιντερνέτ για να βρουν πληροφορίες για ένα προϊόν που μετά το αγόρασαν σε κάποιο κατάστημα.

Επομένως η ύπαρξη μίας ιστοσελίδας ακόμα και χωρίς ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να έχει άμεσο και σημαντικό αντίκτυπο στις πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών στην φυσική έδρα της εταιρείας. Ιδιαίτερα με το μερίδιο των τοπικών αναζητήσεων να αυξάνεται συνεχώς η ύπαρξη μίας ιστοσελίδας ακόμα και μίας μικρής και οικονομικής είναι απαραίτητη και για την μικρότερη επιχείρηση.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις δικές σας ανάγκες. Θα χαρούμε να σας συμβουλέψουμε δωρεάν χωρίς καμία υποχρέωση.