Πρόγραμμα Logistics εταιρείας μεταφορών

Μας ζητήθηκε να κατασκευάσουμε ένα πρόγραμμα διαχείρισης εργασιών μιας εταιρείας μεταφορών. Το πρόγραμμα κατασκευάστηκε από εμάς με βάση τις ανάγκες της εταιρείας. Επιλέχτηκε η κατασκευή μιας εφαρμογής μέσω ιντερνετ (web application) που θα έδινε την δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης, τόσο στο προσωπικό του λογιστηρίου και της διοίκησης όσο και στους οδηγούς.

Για να μπορούν να έχουν πρόσβαση οι οδηγοί στην εφαρμογή αγοράστηκαν για αυτούς tablet με κάρτες SIM που τους παρείχαν πρόσβαση στο ιντερνετ μέσω του δικτύου της τηλεφωνίας.

Οι βασικές λειτουργίες της εφαρμογής είναι:

Διαχείριση εργασιών
Διαχείριση πελατών
Διαχείριση διευθύνσεων αποστολής – παραλαβής
Διαχείριση οδηγών
Διαχείριση φορτηγών
Ασφάλεια με χρήση κωδικών και ρόλων με διαφορετικά δικαιώματα πρόσβασης.

Μετά από μήνες λειτουργίας μας ζητήθηκε η προσθήκη λειτουργιών και η επέκταση της εφαρμογής.

Έκδοση – επεξεργασία τιμολογίων με μετατροπή των εργασιών σε τιμολόγια
Αποστολή τιμολογίων με E-Mail
Επέκταση της διαχείρισης του προσωπικού με την προσθήκη διαχείρισης αδειών ασθενειών
Επέκταση διαχείρισης στόλου με την προσθήκη αρχείου επισκευών, ΚΤΕΟ
Δημιουργία επιπλέον συγκεντρωτικών στατιστικών στοιχείων

Μοιραστείτε το
ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΙΑ
ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Συμπληρώστε την φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα