Ετοιμάζοντας την Τέλεια Ιστοσελίδα

Σκέφτεστε να φτιάξετε μία νέα σελίδα; Είστε έτοιμοι να αρχίσετε να παίρνετε προσφορές; Μισό λεπτό! Κάντε ένα βήμα πίσω, πάρτε μια ανάσα και σκεφτείτε τα επόμενα δέκα σημεία. Θα σας βοηθήσουν πολύ να καταλάβετε τι ακριβώς ζητάτε από την σελίδα σας και τι απαιτήσεις πρέπει να έχετε από την εταιρεία κατασκευής ώστε το τελικό αποτέλεσμα όχι μόνο να αντικατοπτρίζει τις προσδοκίες σας αλλά να φέρει σε εσάς απτά μετρήσιμα αποτελέσματα. 

Επενδύστε λίγο από το χρόνο σας τώρα και θα τον κερδίσετε διπλά αργότερα!  Το τελικό προϊόν θα είναι 100 φορές καλύτερο και θα γλιτώσετε αναμφισβήτητα χρήματα στο μέλλον!

Πριν επικοινωνήσετε μαζί μας (ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία, αν και οπωσδήποτε σας προτείνω να επικοινωνήσετε με εμάς) σας έχουμε ετοιμάσει μία λίστα με 10 πράγματα που θα πρέπει να έχετε σκεφτεί πριν αποφασίσετε να φτιάξετε μια ιστοσελίδα.

1. Ορίστε το κοινό σας

Μάθετε τους πελάτες σας. Είναι νέοι; Είναι άνδρες ή γυναίκες; Είναι επαγγελματίες; Όσο περισσότερα ξέρετε για το κοινό σας τόσο το καλύτερο. Μπορείτε να κοιτάξετε πίσω σε αυτή την λίστα όποτε θέλετε να πάρετε οποιαδήποτε σημαντική απόφαση, είτε πρόκειται για τον σχεδιασμό και το περιεχόμενο είτε για τις λειτουργίες της σελίδας. Ρωτήστε πάντα τον εαυτό σας, είναι αυτό κατάλληλο για το κοινό μου;

Να θυμάστε πως αν και εσείς πληρώνετε για την ιστοσελίδα, δεν την κάνετε για τον εαυτό σας! Οπότε όσο δύσκολο και αν είναι πρέπει να βάλετε τις δικές σας προτιμήσεις στην άκρη και να σκεφτείτε τους ανθρώπους που προσπαθείτε να πλησιάσετε. Αν σας αρέσει το ροζ, βάψτε το σπίτι σας ροζ, μην κάνετε ροζ την ολοκαίνουρια ιστοσελίδα σας, που στοχεύει μεσήλικες άνδρες, γιατί δε θα σας ευχαριστήσουν για αυτό!

2. Γνωρίστε το κοινό σας

Αυτό το κομμάτι είναι ίσως το πρωταρχικό που πρέπει να σκεφτείτε όταν σχεδιάζετε ένα νέο site. Τι θέλει το κοινό σας; Έχουμε καθορίσει το κοινό σας στο προηγούμενο βήμα, τώρα ήρθε η στιγμή να δούμε τι θέλει αυτό το κοινό. Συχνά οι εταιρείες σκέφτονται τι θέλουν αυτές και πώς είναι η σχεδίαση της σελίδας τους, αντί να σκέφτονται τι θα επιθυμούσε ο τελικός χρήστης.

Όσο απλό και να ακούγεται, ο πιο καλός τρόπος να γνωρίσετε το κοινό σας είναι να το ρωτήσετε. Χρησιμοποιήστε ερωτηματολόγια και φόρμες επικοινωνίας για να μάθετε για το κοινό σας. Βρείτε τι ενδιαφέρει το κοινό σας, τι ερωτήσεις έχουν και φροντίστε να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις και τα ενδιαφέροντα του μέσα από την σελίδα σας.

3. Ποιες είναι οι δικές σας ανάγκες;

Ενώ είναι πολύ σημαντικό να σκέφτεστε πρωταρχικά τους επισκέπτες σας, μην ξεχάσετε να σκεφτείτε και τις δικές σας ανάγκες. Κάθε ιστοσελίδα χρειάζεται έναν σκοπό. Θέλετε να πουλήσετε προϊόντα; Να παρέχετε πληροφορίες στο κοινό; Να διασκεδάσετε τους επισκέπτες σας; Μπορεί ακόμα να είναι και ένας συνδυασμός στόχων. 

Η σελίδα σας πρέπει να κάνει τη ζωή σας πιο εύκολη. Στέλνετε συνεχώς το ίδιο έγγραφο στους πελάτες σας; Γιατί να μην αναρτήσετε αυτό το έγγραφο online ώστε να μπορούν να το κατεβάσουν από την σελίδα σας; Σας ρωτάνε συνεχώς τις ίδιες ερωτήσεις στο τηλέφωνο; Αν ναι, γιατί να μην δημιουργήσετε μια ενότητα με φιλικές ερωτήσεις ώστε να απαντήστε εκεί σε αυτές τις ερωτήσεις.

4. Περιεχόμενο, Περιεχόμενο, Περιεχόμενο!

Ακόμη και το πιο εντυπωσιακό και καλοφτιαγμένο site δεν αξίζει τίποτα χωρίς περιεχόμενο. Αρχίστε να προετοιμάζετε το περιεχόμενο σας από νωρίς. Ταξινομήστε το σε κατηγορίες, ζητήστε από έναν επαγγελματία να το ελέγξει για λάθη, θυμηθείτε το κοινό σας όπως αναφέραμε προηγουμένως. Θα τους αρέσει; Κανένας δεν επισκέπτεται μία σελίδα για να δει το όμορφο design, την επισκέπτονται για να μάθουν κάτι. Αν μετά την επίσκεψη τους δεν έχουν ανακαλύψει αυτό που έψαχναν η σελίδα σας τους έχει απογοητεύσει.

Αν το περιεχόμενο σας δημιουργεί προβλήματα απευθυνθείτε σε έναν επαγγελματία. Μπορεί κάτι τέτοιο να σας φαίνεται υπερβολικό αλλά μπορεί να σας σώσει από πολλές ώρες εργασίας και να βοηθήσει τη θέση σας σε μηχανές αναζήτησης! 

Το περιεχόμενο έχει πολλές μορφές. Η απόφαση σχετικά με το ποια μορφή θα έχει το περιεχόμενο σας είναι μία σημαντική ερώτηση. Χρησιμοποιήστε βίντεο , Podcasts και Tag ή γραπτό κείμενο.

5. Διαχείριση ή όχι; Ιδού το ερώτημα.

Σας χρειάζεται ένα σύστημα που να επιτρέπει να αλλάζετε το περιεχόμενο της σελίδας και όχι κάθε εικόνα, κείμενο, φόρμα και μενού που υπάρχει στο site. 

Αν δοκιμάσετε να έχετε πλήρη έλεγχο της σελίδα σας κατά πάσα πιθανότητα θα οδηγηθείτε στο χάος. Σκεφτείτε τα σημεία για τα οποία θέλετε ρεαλιστικά να έχετε έλεγχο και αφήστε τα υπόλοιπα στους επαγγελματίες. Έτσι θα αποφευχθούν λάθη και προβλήματα και θα έχετε το χρόνο να αφοσιωθείτε σε ό,τι είναι πραγματικά σημαντικό για εσάς.

6. Να είστε ρεαλιστές

Κάθε project έχει όρια. Συνήθως αυτά είναι όρια προϋπολογισμού ή χρόνου. Αν έχετε δυσκολίες προϋπολογισμού, τότε προσπαθήστε να κάνετε λίγα αλλά πολύ καλά, παρά πολλά και μέτρια. Είναι πολύ καλύτερα να ξεκινήσετε με τη βασική λειτουργικότητα και το περιεχόμενο και να προσθέσετε τα υπόλοιπα αργότερα. 

Αν κοιτάξετε τα πραγματικά επιτυχημένα site (YouTube, Ebay, Amazon) θα δείτε ότι ξεκίνησαν με τη βασική λειτουργικότητα και μετά την εμπλούτισαν. Αυτή η τακτική σας επιτρέπει να ξεκινήσετε γρηγορότερα και να εργαστείτε σταδιακά πάνω στις αναβαθμίσεις.

7. Ορίστε τους στόχους σας

Κάθε ιστοσελίδα χρειάζεται στόχους. Πως θα μετρήσετε την επιτυχία του project σας; 

Βάζοντας συγκεκριμένους στόχους από την αρχή του project δίνετε στον εαυτό σας ένα πλαίσιο αναφοράς πάνω στο οποίο θα κρίνετε την επιτυχία σας. 

Μπορείτε να ορίσετε συγκεκριμένους στόχους, όπως για παράδειγμα, αντί να ζητάτε απλώς αύξηση της επισκεψιμότητας της σελίδας σας, μπορείτε να ορίσετε ως στόχο αύξηση κατά 50%. Οι στόχοι μπορεί να αλλάξουν στην πορεία του χρόνου και όταν επιτύχετε τον ένα στόχο να ορίσετε έναν καινούριο.

8. Επικοινωνήστε την ιδέα σας

Σε αυτό το στάδιο θα πρέπει να έχετε μία καλή ιδέα του τι θέλετε να πετύχετε και ποιο θα είναι το κοινό σας. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε όλα αυτά τα σημεία με την εταιρεία που θα σας φτιάξει την σελίδα. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό στάδιο διότι σίγουρα δε θα θέλατε να λάβετε ένα προϊόν που δε θα πετύχαινε τους σκοπούς σας επειδή δεν επικοινωνήσατε σωστά τις ανάγκες σας. 

Ετοιμάστε μια ενημέρωση με ξεκάθαρες επικεφαλίδες. Δείξτε ποιοι είναι οι στόχοι σας, το κοινό που σας ενδιαφέρει και το περιεχόμενο που θέλετε να δείξετε. Η ομάδα που θα φτιάξει την σελίδα σας μπορεί να ετοιμάσει ένα προσχέδιο με τα βασικά μενού και λεπτομερείς τεχνικές για το site σας.

9. Βελτιστοποίηση για μηχανές (SEO) αναζήτησης και μάρκετινγκ

Προνοήστε να έχετε έναν προϋπολογισμό για μάρκετινγκ και βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης. Αυτή θα πρέπει να είναι μία μακροπρόθεσμη στρατηγική και θα πρέπει να σχετίζεται με την δημιουργία περιεχομένου, διαφημίσεις με πληρωμή ανά κλικ, SocialMedia landing pages και link building. 

Πρέπει να έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα για το πως θα φέρετε επισκέπτες στην σελίδα σας πριν την φτιάξετε. Η απόφαση εξαρτάται από τους στόχους σας, το κοινό σας και το περιεχόμενο σας.

10. Ανάλυσε το

Είναι απαραίτητο να έχετε αναλυτικά στατιστικά για την σελίδα σας. Δείτε τι επισκέπτες έχετε και από πού, δείτε ποια κομμάτια της σελίδας σας τραβούν περισσότερο την προσοχή και ποια υστερούν. 

Τα στοιχεία αυτά μαζί με την απήχηση που θα έχετε από το κοινό σας θα σας βοηθήσουν να πάρετε μελλοντικές αποφάσεις για βελτιώσεις, αλλαγές και προσθήκες που θα χρειαστείτε μελλοντικά.

Σας φαίνονται βουνό;

Ελάτε σε εμάς να σας βοηθήσουμε. Σας βλέπουμε ως συνεργάτες και όχι ως πελάτες και είμαστε εδώ για να ετοιμάσουμε την στρατηγική σας από το πρώτο βήμα μέχρι και ολόκληρη την επιτυχημένη πορεία που εγγυημένα θα κερδίσετε στο διαδίκτυο! Επικοινωνήστε μαζί μας

Μοιραστείτε το

Κατασκευή Ιστοσελίδων

  • Στόχος της Alfasoftware να δημιουργεί για εσάς εύχρηστες ιστοσελίδες με μεγάλη απήχηση στο κοινό!

Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας για μηχανές αναζήτησης

  • Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης που φέρνει αποτελέσματα. Η Alfasoftware προσφέρει βελτιστοποίηση για μηχανές (SEO) αναζήτησης που οδηγούν σε πωλήσεις όχι απλά σε αύξηση της κίνησης.

Διαφήμιση στο Internet

  • Ιδανικές στρατηγικές από την Alfasoftware για το χειρισμό της διαφήμισης της επιχείρησης σας!

Προώθηση σε κοινωνικά δίκτυα

  • Η εποχή των Social Media, ενός μέσου άκρως απαραίτητου για το προφίλ μιας επιτυχημένης επιχείρησης.
ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΙΑ
ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Συμπληρώστε την φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα